Loket.nl

De meest krachtige salarissoftware van Nederland

Loket.nl is een overzichtelijke en praktische applicatie voor online salaris en personeel, die vele accountants- en administratiekantoren in Nederland gebruiken. Als accountant heb je in Loket.nl altijd alle gegevens over salarisadministratie, personeelsadministratie, verlofregistratie, verzuim en arbeidsvoorwaarden bij de hand voor jouw klanten. Overal toegankelijk met een computer en een internetverbinding. In onze beveiligde omgeving staan dossiers en documenten logisch gearchiveerd. Met één druk op de knop vind je wat je nodig hebt. En met de uitgebreide up-to-date stuurinformatie houd jij als accountant je klant goed op de hoogte van de actuele stand van zaken. Zo anticipeer je snel op ontwikkelingen en werk je als accountant slim samen met werkgevers. Onverwacht veelzijdig en praktisch! Loket.nl ontwikkelt producten en diensten die kosten besparen, tijdwinst opleveren en aantrekkelijk werkgeverschap bevorderen. Producten en diensten die gericht zijn op de factor mens en werk, die accountants, werkgevers en werknemers verbinden. Onze online applicatie voor personeel- en salarisadministratie is het kloppend hart van Loket.nl. Vele accountants- en administratiekantoren werken met deze applicatie voor meer dan 90.000 werkgevers in Nederland. Daardoor ontvangen maandelijks ruim 725.000 werknemers hun loonstrook.

Op zoek naar andere producten / diensten?

Ontdek hieronder meer!